Orkanen Bodil december 2013

D. 6.12.2013.

Orkanen Bodil flyttede badebroen ganske voldsomt. Et par sektioner blev rykket helt hen ved petanque banen, som også fik sin bekomst i form af en masse sand, tang og buske på banen.

Efterårets første storm 2013.

D. 28.10.2013.

Kl. 16.30 er Storebælt langt op på stranden.

Efterår 2013.

D. 9.10.2013.

Badebroen tages op på land efter en dejlig lang og solrig sommer.

August 2013.

Sidste del af hegnet omkring Fællesarealet færdiggøres af Formand Jens og hans dygtige assistent Emil.

Sct. Hans 2013

Alle gode gange 3.

Årets sct. Hans bål blev igen aflyst på grund kraftig blæst. Aftenen blev dog alligevel hyggelig for de mange som mødte op.

I år var foreningens nye telt rejst og mange hyggede sig ved borde og bænke til klokken blev 21.00 og 3 små bålfade blev tændt. Mellem 70 og 80 personer lyttede til en lille båltale fra Peer Berg (Næstformand) og derefter sang alle med på midsommervisen.

Strandrensning d. 1. juni 2013

Den årlige strandrensning blev afviklet i strålende solskin. Der blev lagt nyt stenmel på petanque banen. Nye trin på trappen ned til stranden. Der blev klippet og renset for ukrudt i hækken rundt om fællesarealet, hvor der også blev skåret stolper ned til rette mål. Senere vil der blive sat brædder på, så hegnet er fornyet hele vejen rundt. Stranden blev renset for affald og en del tang omkring badebroen blev fjernet. Den nye redningskrans blev også sat op. Efter en god indsats fra medlemmerne sluttede dagen  med håndmadder og lidt øl og snaps.

Generalforsamling 25.5.2013.

Den årlige generalforsamling forløb i god ro og orden.

Der var mødt 31 stemmeberettigede medlemmer op til mødet.

Maj 2013

Den 4.5.2013.

Badebroen gøres klar til en ny badesæson.

Er det ved at blive forår nu?

D. 21.3.2013.

Viben er ankommet i sne og kulde.

Marts 2013.

Den 20.3.2013.

Vinteren byder stadig på sne og kulde.