December 2012.

D. 2.12.2012.

Årets første sne til Kelstrup Strand.

Optagning af foreningens badebro.

D. 29.9.2012.

Vejret viste sig ikke fra sin bedste side ved optagningen af badebroen.

Kloakering af Engtoften.

Den 28.8.2012.

Kloakeringen af området er nået til indkørselen til Engtoften.

Det nye hegn.

Juli 2012.

Så kom dagen, hvor hegnet til fællesarealet blev færdigt og nu står flot og omkranser området.

Loppemarked.

Den 14.7.2012.

Det årlige loppemarked blev afholdt på fællesarealet og trods de dystre vejrudsigter med masser af regn, blev det dog kun til en enkelt byge og ellers sol og blæst. Der var mange boder med alverdens ting og sager til loppepriser og masser af feriegæster og beboere fra området.

Sct. Hans.

Den 23.6.2012.

Afbrænding af bålet Skt. Hans aften blev igen i år aflyst på grund af kraftigt blæsevejr, men mange hyggede sig alligevel i teltet med pølser, øl og vin, kaffe og kage. Der blev tændt et lille bål i fyrfadet og derefter blev Midsommervisen sunget. En rigtig hyggelig aften, hvor ca. 60 mennesker var mødt op.

Strandrensning.

Den 2.6.2012 .

Ved strandrensningen d. 1. lørdag i juni fik vi sat nye bænke op på fællesarealet, så udsigten kan nydes uden risiko. Stranden blev renset for affald og er igen klar til badesæsonen 2012. Der blev beskåret, rettet stolper til på det nye hegn - som bliver sat op i løbet af sommeren - og pétanque banen fik sin årlige pleje. Lørdagen sluttede kl. 12.30 med lidt hyggelig snak, frokost og øl/vand til alle som var mødt op.