Fredag d. 28. september 2019

Slut med at hoppe i vandet fra badebroen dette år. Optagningen gik fint uden uheld.

Vejret var flot uden de store bølger.  Badevandet 16 grader denne dag.

Igen i år opfordrer brolauget til,  at der kommer endnu flere friske, stærke unge herrer til at slæbe den tunge bro.

De ældre herrer i  brolauget, er ved at være lidt slidte og bytter gerne med friske kræfter.

Bade temperatur ;-)

Badevandet og vejret kan næsten ikke blive bedre🙂

Loppemarked d. 13.juli 2019

Et velbesøgt loppemarked med mange stande,

mange gæster/kunder og et dejligt vejr.

Strandrensning d. 1. juni 2019

Vejret var med os til strandrensningen. Solskin og lidt blæst,- skønt.

Formanden bød velkommen og fordelte arbejdsopgaverne.

Der blev ordnet mange ting på fællesarealet. Nye fliser blev lagt ned  til bænke/borde, der i samme ombæring blev malet igen. Trappen blev "gravet" fri. Hækken blev trimmet så den ikke breder sig . Petanque banen blev ordnet. Badebroen justeret lidt.

Sidst men ikke mindst, mødtes vi alle til håndmadder og en øl og snaps.

En rigtig hyggelig dag, hvor vi fik ordnet vores fællesareal.

Generalforsamling

D. 25. maj 2019

Årets generalforsamling forløb stille og roligt under ordstyrer Palle Lemvigs kyndige gennemgang af punkterne på dagsordenen.

Maj 2019

En tidlig, tidlig morgenstund står et rådyr med 2 små unger på stien ved mosen.

D. 17. maj 2019

Badebroen blev sat op i en stille, silende regn og så kan det kun gå fremad med det gode badevejr.

Vandets temperatur er i øjeblikket 11 grader varmt, -frisk, klart og vi har fået lidt mere sandbund  i år.

En stor tak til to nye friske, unge herrer, som er trådt ind i brolauget. Dejligt med unge stærke mænd til den tunge bro og der kan sagtens være flere endnu.

April 2019

Nu er det forår.

De sødeste får med deres skønne lam er sat på græs i mosen nu.

Årets første sne ved Kelstrup

Mandag d. 21 januar vågnede vi op til det fineste sne landskab, som pyntede det grå landskab i nogle få timer.

Stormen Alfrida januar 2019

Knap var vi kommet ind i 2019 før den første storm ankom d. 1. januar.

Heldigvis kun med et enkelt væltet træ på stien ved åen/mosen og derudover en masse sand, der blev skubbet op på stranden af de voldsomme bølger.