D. 10. oktober 2022

Seks kønne Galloway kvier er nu igang med naturpleje/afgræsning af arealet omkring Almindrenden.

D. 24. juli 2022

Sådan endte Tour de France

Flot sejr til Jonas Vingegaard og Storebæltsbroen kvitterede ved at lyse op som et Dannebrogsflag om aftenen og hele natten.

D. 9. juli 2022

Loppemarkedet havde indbudt til vanvittige gode fund og priser.

Vejret artede sig fra sin bedste side med solskin og - ja, ja en del blæst dagen igennem.

D. 9. juli 2022

Der kunne gøres en rigtig god handel hos de mange stade holdere🙂

D. 2. juli 2022

Tour de France🙂

Sikken en festlig dag

D. 2. juli 2022

Tour de France🙂

Sikken en festlig dag

D. 25. juni 2022

Jubilæumsfest

Foreningens jubilæumsfest blev en festlig og fornøjelig aften. 125 gæster havde tilmeldt sig og fik en dejlig aften med lækker buffet fra Kolberg Kød i Slagelse.

Musik v/Karl Ove Madsen med 5 musikere.

Samt et lotteri, som Palle Lemvig igen havde indsamlet meget flotte præmier til fra de lokale handlende.

D. 11. juni 2022

Solen skinnede fra en skyfri himmel da årets strandrensning gik igang.

Mellem 15 -20 grundejere mødte op med haveredskaber for at trimme fællesarealerne.

Formanden bød velkommen med en lille skarp til halsen og uddelegerede herefter  dagens opgaver.

Efter en flittig indsats sluttede strandrensningen af med lidt at spise og drikke samt en hyggelig snak.

D. 28. maj 2022

Til den årlige generalforsamling mødte der 50 personer op, hvoraf de 34 var stemmeberettigede.

Den afgående formand Jens Mikkelsen takkede af og gav stafetten videre til næstformand Jens Peter Jensen.

D. 6. maj 2022

Badebroen er sat i vandet.

Vandet er 14 grader og vi har masser af solskin.🙂

Det kan kun blive en dejlig sommer igen 😉

D. 30. januar 2022

Stormen Malik tog godt for sig af vores strand.

Vandet bragede op til det nederste af trappen og de fortøjede både fik vand under og over kølen.

Meget sand forsvandt og mange sten kom frem😠

D. 3.januar. 2022

Kommunens bæltemaskine med en grenknuser foran, har ryddet et bælte ned omkring arealet mellem  Almindrenden og de sidste grundejere på Kejserkåbevej.

D. 1. januar 2022

Godt nytår til Grundejerforeningens medlemmer.

Året starter som det sluttede med regn og rusk og coronaen, som stadig hærger i Danmark.